Zorgverzekeringskantoor belooft beterschap

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Zorgverzekeringskantoor belooft beterschap

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #5197
    Webmaster
    Deelnemer

     

    Ofisina di Seguro di Kuido ta traha na mehorashon di servisio 

    “Ofisina di seguro di kuido ta konsiente ku ehekushon di lei di seguro di kuido ainda no ta optimal. Huntu ku mi kolaboradónan mi ta hasi tur posibel pa mehorá e servisio i pa optimalisá e prosesonan kaminda ta posibel”.

     

    Ofisina di Seguro di Kuido ta traha na mehorashon di servisio 

    “Ofisina di seguro di kuido ta konsiente ku ehekushon di lei di seguro di kuido ainda no ta optimal. Huntu ku mi kolaboradónan mi ta hasi tur posibel pa mehorá e servisio i pa optimalisá e prosesonan kaminda ta posibel”.

    Esaki hefe di Ofisina di Seguro di Kuido Jan Pieter van Zandwijk a bisa. “ Mi ta realisá ku tin intrankilidat bou di aseguradonan riba ehekushon di e lei di seguro di kuido. Tin hopi pregunta tokante mandamentu afó di pashènt, guia pa pashènt i kompensashon di pago di dia.”

    Kiko lo mehorá?

    “ Nos ta rekuperando e retraso. Na e momento aki tin retraso ainda den pago di deklarashon di aseguradonan.

    Nos ta spera ku na fin di yüli nos a rekuperá tur retraso den pago.

    “ Aseso telefóniko a mehorá i pronto lo tuma mas kolaboradó pa e tim di telefonista. Tin atenshon speshal pa mehorashon di komunikashon ku dòkternan di kas.

    Nos ta tuma keho hopi na serio i nos a nombra un funshonario speshal pa keho. Riba keho hasí por eskrito ta duna un reakshon denter di 6 siman.”

    “ Pa medio di introdukshon di un sistema outomatisá, nos lo por pone prosesonan funshoná mas mihó. Na sèptèmber lo kuminsá ku outomatisashon di proseso. E proseso kompleto di outomatisashon, ku lo ehekutá den fase, lo dura total 1 aña.”

    Prosedura di mandamentu di pashènt afó

    A resultá ku tin basta inklaridat riba e prosedura di mandamentu afó di pashènt riba indikashon médiko.

    “E dòkter di kas ta esun ku ta konsehá riba tratamentu di pashènt den eksterior. E konseho aki ta bai ofisina di seguro di kuido. For di komienso di yüni  un komishon di médiko di Fundashon Mariadal ta konsehá riba e nesesidat médiko di esaki. Ofisina di seguro di kuido ta esun ku ta disidí finalmente. Ora ta trata di un desishon positivo, ofisina di seguro di kuido ta regla hotèl i pasashi i ta regla kompensashon di pago di dia pa medio di banko. E proseso atministrativo aki ta dura 14 dia.

    Pa kasonan di emergensia no mester di pèrmit di ofisina di seguro di kuido.      

    Pa haña aklarashon riba posibilidatnan pa guia di pashènt, ofisina di seguro di kuido ta deliberando na e momentonan aki ku dòkternan di kas. Huntu lo traha un protokòl den konsepto pa esaki, den kua lo deskribí kla ta kua pashènt lo haña kua tipo di guia. Muchanan menor di edat semper tin derecho riba guia.”

    Kompensashon pa remedi

    Tin basta pregunta riba kompensashon pa remedi.

    “Seguro di kuido ta paga solamente pa remedinan genériko. Esakinan ta remedi ku tin mesun ingredientenan i efekto ku e remedinan speshal.

    Si un pashènt ke uza remedi speshal, e mes tin ku paga p’e”.

    Echonan

    Ofisina di seguro di kuido a sera kontrato ku mas ku 100 dunadó di kuido. Total tin mas o ménos 21.000 asegurado na Saba, St. Eustatius i Boneiru. E presupuesto total pa ehersé lei di seguro pa 2011 ta 60 mion dòler. E montante aki ta inkluí gastunan di ehekushon.

    Informashon tokante ofisina di seguro di kuido, por haña na http://www.rijksdienstcn.com  bou di e kabes “Kuido”.  Pronto lo parti kas pa kas un buki di informashon nobo tokante seguro di kuido.

    Por yama Ofisina di Seguro di Kuido na number 7158899 (Boneiru) 4163934 (Saba) i 3183370 (St. Eustatius).                  

                ————————


    Zorgverzekeringskantoor werkt aan verbetering van de dienstverlening

     

    “Het zorgverzekeringskantoor is zich er van bewust dat de uitvoering van de zorgverzekeringswet nog niet optimaal is. Samen met mijn medewerkers doe ik er alles aan om de dienstverlening te verbeteren en de processen, waar mogelijk, te optimaliseren.”

    Dit zegt hoofd Jan Pieter van Zandwijk van het Zorgverzekeringskantoor. “Ik realiseer mij dat er onrust is onder de verzekerden over de uitvoering van de zorgverzekeringswet. Er leven heel wat vragen over medische uitzendingen, de begeleiding daarbij en de uitbetaling van daggeldvergoedingen”.

    Wat wordt er verbeterd?

    “Wij zijn bezig de achterstanden weg te werken. Op dit moment is er nog een achterstand in de uitbetaling van declaraties voor de verzekerden.

    Wij verwachten dat we eind juli alle achterstanden in betalingen hebben weggewerkt.

    “De telefonische bereikbaarheid is verbeterd en er worden zeer binnenkort nog extra medewerkers aangenomen voor het telefoonteam. Er is speciale aandacht voor het verbeteren van de communicatie met de huisartsen.

    Wij nemen klachten heel serieus en hebben een speciale klachtenfunctionaris aangesteld. Op schriftelijk ingediende klachten wordt  binnen 6 weken een reactie geven”.

    “Door het invoeren van een automatiseringssysteem zullen wij de processen beter kunnen stroomlijnen. In september wordt gestart met het automatiseren van alle processen. Het complete automatiseringsproces, dat gefaseerd wordt ingevoerd, zal totaal 1 jaar in beslag nemen”.

    Procedure medische uitzending

    Het blijkt dat er nogal wat onduidelijkheid is over de procedure rond medische uitzendingen. “De huisarts adviseert dat een patiënt in het buitenland moet worden behandeld. Dit advies gaat naar het zorgverzekeringskantoor. Sinds begin juni adviseert een commissie van medici van Foudashion Mariadal over de medische noodzaak hiervan. Het zorgverzekeringskantoor is degene die uiteindelijk beslist. Bij een positieve beslissing regelt het zorgverzekeringskantoor een hotel en een ticket en wordt de uitbetaling van  de daggeldvergoeding per bank geregeld. Dit administratieve proces vergt 14 dagen. Voor spoeduitzendingen is geen toestemming van het zorgverzekeringskantoor nodig.

    Om de mogelijkheden van begeleiding bij medische uitzending helder te krijgen overlegt het zorgverzekeringskantoor momenteel met de huisartsen. Gezamenlijk wordt hiervoor een concept protocol opgesteld, waarin duidelijk omschreven staat welke patiënten wel en welke begeleiding nodig hebben. Minderjarige kinderen hebben altijd recht op begeleiding”.

    Vergoeding medicijnen

    Er zijn nogal wat vragen over de vergoeding van medicijnen.
    “Via de zorgverzekering worden uitsluitend generieke medicijnen vergoed. Dit zijn medicijnen die dezelfde bestanddelen en werking hebben als spécialité medicijnen. Wanneer een patiënt per se spécialité medicijnen wil gebruiken, zal hij deze zelf moeten betalen”.

    Feiten

    Het zorgverzekeringskantoor heeft contracten afgesloten met ruim 100 zorgaanbieders. In totaal zijn er zijn zo’n 21.000 verzekerden op Saba, St. Eustatius en Bonaire. Het totale budget voor de uitvoering van de zorgverzekeringswet voor 2011 is 60 miljoen dollar. Dit bedrag is inclusief uitvoeringskosten.

    Informatie over het zorgverzekeringskantoor is te vinden op http://www.rijksdienstcn.com onder het kopje “Zorg”. Binnenkort wordt huis-aan-huis een nieuw informatieboekje over de zorgverzekering verspreid. 

    U kunt het Zorgverzekeringskantoor bereiken onder nummer 7158899 (Bonaire) 4163934 (Saba) en 3183370 (St. Eustatius).


               —————

    Health Insurance Office working on improvements of services

     

    “The Health Insurance Office is aware that the implementation of the healthcare legislation is still not optimal. Together with my workers I am doing everything to improve the services and where possible to optimize the processes”, says the Head of the Health Insurance Office (ZVK) Jan Pieter van Zandwijk. “I realize that there is unrest among the insured regarding the implementation of the health care legislation. There are many questions about medical referrals, the related accompaniment and payment of daily allowance”.

    What will be improved?

    “We are busy working to remove the backlogs. At this moment there is a backlog in the payment of declarations for the insured. We expect that we will be able to remove all backlogs in payments by the end of July”.

    The telephone accessibility is improved and within very short an additional worker will be employed for the telephone team. There is special attention for improving the communication with general practitioners.

    We take complaints very seriously and have employed a special complaints officer. A reply will be provided to complaints submitted in writing within 6 weeks.

    By implementing an automated system we will be able to streamline the processes better. In September we will start with the computerization of all processes. The complete automated system, which will be introduced in phases, will take a year.”

    Procedure medical referrals

    There appear to still be some lack of clarity regarding the procedure surrounding medicals referrals. “The general practitioner advises that a patient must be treated abroad. This advice goes to the Health Insurance Office. Since the beginning of June a committee of doctors of Foudashon Maria Daal is advising regarding there medical importance of this. The Health Insurance Office is the one who ultimately decides. When there is a positive decision the Health Insurance Office makes arrangement for a hotel and a ticket and the payments of the daily allowance is regulated via the bank. This administrative process requires 14 days. For emergency referrals no permission is required from the Health Insurance Office.

    To clarify the possibilities for accompaniment with medicals referrals, the Health Insurance Office is currently in discussion with general practitioners. Together a concept protocol for this is being drafted wherein is clearly described which patients and what accompaniment is required. Minor children are always entitled to accompaniment”

    Compensation for medicines

    There are many questions regarding the compensation for medicines. “Via the Health Insurance Office only generic medicines will be compensated.  These are medicines which have the same substances and effects as branded medicine. When a patient specifically wants to use branded medicine he will need to pay this himself.

    Facts

    The Health Insurance Office has signed contracts with almost 100 care providers. There are a total of  approximately 21.000 insured on Saba, St. Eustatius and Bonaire. The total budget for the enforcement of the health care legislation for 2011 is 60 million dollar. This figure includes the implementation costs.

    Information regarding the Health Insurance Office is available on http://www.rijksdienstcn.com under the heading health care.  Within short a new door to door information booklet about health insurance will be circulated.

     

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.