Ik hoor in Nederland maar praten over kwartiermakers op Bonaire en in eerste instantie dacht ik dat een aantal militairen naar Bonaire gestuurd waren. Ik vind de naam erg slecht gekozen. Het incinueert heel iets anders. Maarja een eenvoudig huisvrouw bekijkt dat misschien anders. In Nederland hoor je zo weinig wat er allemaal op die eilanden gaat gebeuren. Wie zijn eigenlijk die kwartiermakers en wat gaan ze daar doen?
Doei Grietje
Ik hoor in Nederland maar praten over kwartiermakers op Bonaire en in eerste instantie dacht ik dat een aantal militairen naar Bonaire gestuurd waren. Ik vind de naam erg slecht gekozen. Het incinueert heel iets anders. Maarja een eenvoudig huisvrouw bekijkt dat misschien anders. In Nederland hoor je zo weinig wat er allemaal op die eilanden gaat gebeuren. Wie zijn eigenlijk die kwartiermakers en wat gaan ze daar doen?
Doei Grietje