Studie- & Beroepenmarkt 19-11-2011

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Studie- & Beroepenmarkt 19-11-2011

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #5124
    Webmaster
    Deelnemer

     

     

    Op zaterdag 19 november 2011  zal de  achtste Studie- & Beroepenmarkt (SBM) op Bonaire plaatsvinden. De SBM wordt wederom gehouden in de sporthal van INDEBON aan de Kaya Amsterdam. 

    Om 12.00 uur zal de officiële opening zijn en vanaf 13.00 uur tot 18.00 uur zal de markt voor het publiek toegankelijk zijn.

     

    Zoals elk jaar heeft de SBM een motto om de leerlingen te stimuleren. Wij willen de jongeren, de toekomst van Bonaire, stimuleren om zich goed te laten informeren over toekomstige werkmogelijkheden en de daarvoor benodigde en beschikbare studies, om zo een weloverwogen keuze te kunnen maken. Het motto van de SBM dit jaar is:

     

    “Estudio ta lusa mi kaminda di profeshon”

      

    Het is van essentieel belang om de leerlingen een goed beeld te geven van de studie- en werkmogelijkheden want op deze manier kunnen zij een betere keuze maken voor hun toekomst.  

    Voor de deelnemers is hier een inschrijfformulier.

     

    Met vriendelijke groet,

     

    Mw. Lilian Paula- Crestian

    Voorzitter Commissie SBM Bonaire 2011

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.