NIBUD rapport voor Bonaire is eindelijk openbaar

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Ban Boneiru Bèk! NIBUD rapport voor Bonaire is eindelijk openbaar

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #5895
    Webmaster
    Deelnemer

    Het NIBUD rapport is op 14 maart door Rijksoverheid openbaar gemaakt.

    Rapport: Link van Rijksoverheid van 14 maart 2014

    Het NIBUD rapport is op 14 maart door Rijksoverheid openbaar gemaakt.

    Rapport: Link van Rijksoverheid van 14 maart 2014

    Op dezelfde dag heeft de staatssecretaris Jetta Klijnsma gereageerd naar de Tweede Kamer (hoe nerveus kan je zijn)

    Reactie van Staatssecretaris Klijnsma (SZW) op 14 maart 2014

    Het rapport is in samenwerking tussen Openbaar Lichaam Bonaire en de Consumentenbond Bonaire met NIBUD tot standgekomen. Nu zijn de politici aan de beurt. Met dank aan Celia Fernandes Pedra (Unkobon) en Marcel Warnaar (NIBUD)

    Voor de BES eilanden zal het zeer welkom zijn als de koopkracht eindelijk verbeterd wordt. 

    • De remigratie zal gestimuleerd worden.
    • De armoede zal verminderd worden
    • De economie krijgt een boost
    • De kosten zijn laag, omdat het maar gaat om weinig mensen
    • De politieke wil wordt nog naar gezocht.

     

     


    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.