Kabinet in Nederland gevallen – wat nu?

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Kabinet in Nederland gevallen – wat nu?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #4684
    admin
    Sleutelbeheerder

    Vannacht is het kabinet/regering in Nederland gevallen. Dat betekent dat er nog alleen lopende zaken afgehandeld zullen worden en er geen belangrijke beslissingen/besluiten meer genomen gaan worden. Op korte termijn zullen er nieuwe verkiezingen komen.

    Maar wat wat betekent dit voor de Staatkundige vernieuwing op Bonaire?

    Gaat dit proces gewoon door, of wordt dit (tijdelijk) stopgezet? Gaan de voorwaarden veranderen?

    Worden de kwartiermakers nu teruggeroepen? Wat betekent dit voor het RSC?

    Iemand al enig idee?

    Groetjes Rob.

    Vannacht is het kabinet/regering in Nederland gevallen. Dat betekent dat er nog alleen lopende zaken afgehandeld zullen worden en er geen belangrijke beslissingen/besluiten meer genomen gaan worden. Op korte termijn zullen er nieuwe verkiezingen komen.

    Maar wat wat betekent dit voor de Staatkundige vernieuwing op Bonaire?

    Gaat dit proces gewoon door, of wordt dit (tijdelijk) stopgezet? Gaan de voorwaarden veranderen?

    Worden de kwartiermakers nu teruggeroepen? Wat betekent dit voor het RSC?

    Iemand al enig idee?

    Groetjes Rob.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.