Fietsersbond afdeling Bonaire in opbouw

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Ban Boneiru Bèk! Fietsersbond afdeling Bonaire in opbouw

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #7884
    B2B beheerder
    Moderator

     

     

    Celia Fernandes Pedra en Hans Evers wonen op Bonaire. Ze richtten daar al eerder de Consumentenbond op. Bonaire is nu nog een rustig eiland. Ze willen zich als duurzaam presenteren. Dat lukt niet. De auto is daar de koning. Het overgrote deel van de kinderen wordt naar school met de auto gebracht. Er zijn nagenoeg geen fietspaden. De wegen zijn onveilig. Celia en Hans willen hier verandering in brengen. Door fietsen wordt Bonaire rustiger, schoner en wordt de jeugd zelfstandiger.

    Ze gaan een Fietsersbond afdeling oprichten. Dit kan, omdat Bonaire een Nederlandse gemeente (openbaar lichaam) is. Onze voorzitter Gilbert Isabella ondersteunt dit initiatief van harte. Hij komt van de Antillen en was rijksvertegenwoordiger voor de openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba.

    Wil je meer weten of bijdragen aan dit initiatief neem contact met Daan van der Burgh. d.vanderburgh@fietsersbond.nl

    2 november 2023

    Bron: fietsersbond

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.