Bonaire wil contacten met Nederlandse gemeenten

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Ban Boneiru Bèk! Bonaire wil contacten met Nederlandse gemeenten

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #7023
    B2B beheerder
    Moderator

    VNG Jaarcongres 2018, 27 juni – Interview Edison Rijna

    Op de vraag naar zijn contacten met Nederland en Nederlandse gemeenten, vertelt Edison Rijna over zijn eerste kennismaking met Nederland: ‘Ik woonde tijdens mijn studie in Maastricht en had een vriendinnetje in Margraten. Dat was een goede introductie in Nederland.

    Maar ook in het algemeen is hij heel positief over de contacten met Nederland en Nederlandse gemeenten. Edison Rijna: ‘ We hebben een bijzondere relatie met de gemeenten, problemen worden samen makkelijk opgelost. Ook werken we in verschillende projecten samen met gemeenten in Nederland.’

    Mooie gemeente

    Edison Rijna sluit af met: ‘Ik wil Nederland laten weten wat een mooie gemeente Bonaire is en een bezoek aan ons eiland van harte aanbevelen.’

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.