BanBoneiruBek op de Emigratiebeurs

Back2Bonaire foundation since 2007 Forums Ban Boneiru Bèk! BanBoneiruBek op de Emigratiebeurs

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #4698
    Webmaster
    Deelnemer

    Drie bestuursleden van BanBoneiruBek waren vertegen-emigratiebeurs 2010woordigd met een stand op het Antillenpaviljoen van de Emigratiebeurs in Houten, Nederland op zaterdag 13 en zondag 14 februari met het onderwerp REMIGRATE.

    Drie bestuursleden van BanBoneiruBek waren vertegen-emigratiebeurs 2010woordigd met een stand op het Antillenpaviljoen van de Emigratiebeurs in Houten, Nederland op zaterdag 13 en zondag 14 februari met het onderwerp REMIGRATE.

    In de week daarna hebben de bestuursleden gesproken met:

      Naast de bovenstaande formele gesprekken zijn ook informele gesprekken gevoerd. Ook was BBB de gehele dag aanwezig op de publieke tribune van de Tweede Kamer tijdens de behandeling van de BES-wetten.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.