APNA pensioen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #4672
    admin
    Sleutelbeheerder

    Geachte heer, mevrouw,

    Aangezien ik 25 jaar op de Nederlandse Antillen heb gewerkt, als leerkracht,  geniet ik nu een pensioen van de APNA>. Tevens heb ik een klein beetje ABP pensioen en een gedeelte Nederlands aow . Ik woon sinds 1999 in Nederland.

    Mijn vraag aan u is: Als ik me nu op Bonaire ga vestigen hoeveel is het percentage dat ik moet gaan betalen aan inkomstenbelastingen op Bonaire??Blijft dat percentage gelijk na de staatkundige verandering in 2010?

    In afwachting, met vriendelijke groet,

     

    Geachte heer, mevrouw,

    Aangezien ik 25 jaar op de Nederlandse Antillen heb gewerkt, als leerkracht,  geniet ik nu een pensioen van de APNA>. Tevens heb ik een klein beetje ABP pensioen en een gedeelte Nederlands aow . Ik woon sinds 1999 in Nederland.

    Mijn vraag aan u is: Als ik me nu op Bonaire ga vestigen hoeveel is het percentage dat ik moet gaan betalen aan inkomstenbelastingen op Bonaire??Blijft dat percentage gelijk na de staatkundige verandering in 2010?

    In afwachting, met vriendelijke groet,

     

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.