Nog steeds geen betaling ontvangen

#7936
Webmaster
Deelnemer

Voor de tweede keer is de betaling van de SVB Roermond terug gekomen omdat de CityBank London de software nog niet aangepast heeft met de nieuwe swiftcode.

Het is duidelijk geworden dat de swiftcode wijziging nog niet bij alle banken in de wereld doorgevoerd zijn.

Volgens SVB Roermond zijn 42 gepensioneerden de dupe en hebben nog geen AOW uit Nederland ontvangen.

Er is nu aan de SVB gevraagd om voorlopig de betalingen rechtstreeks en niet via de CityBank te laten uitbetalen.

 

Redactie BBB: Het blijkt nu dat er te weinig tijd gegeven is aan de banken om deze wijzigingen in de systemen door te voeren.